سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پرفروش ترین کتاب 2019

  

برنامه ریزی طبق آزمون های آزمایشی ؛ حقیقت یا دروغ ؟  !

معرفی بهترین منابع کنکور 98 : گفتم آزمونها یک نکته رو عرض کنم برنامه ریزی طبق هیچکدوم از مؤسسات نیست اما ما سعی میکنیم طبق برنامه ریزی سازمان سنجش برنامه رو طوری بدیم که با آزمونای سازمان سنجش بخوره و میشه گفت تقریبا اگر کسی با برنامه ی ما پیش بره و در آزمونی بخواد شرکت کنه 60%-70% از اون مطالب رو حالا خونده باشه و بره سر جلسه ی آزمون یعنی 70% مطابقه و توی آزمونای سنجش باز بیشتره یعنی تا 90%-100ها گاها بعضی موقعا کامل برنامه ی ما با سنجش یکی میشه خب برای درس ادبیات فارسی من کتاب پنج گنج انتشارات مهروماه مورد پسندم هست و همچنین میتونید از کتاب قرابت معنایی انتشارات نشر دریافت نیزاستفاده کنید کتابای انتشارات گاج کلک معلم ساجدی و کتاب های انتشارات خیلی سبز هم میتونه اولویتهای مناسب باشه نکته ی دیگه هم عرض کنم در مورد ادبیات که کتاب انتشارات گاج خیلی خوبی هست برای تست اما خب فراموش نکنید این کتاب،کتاب تست نیست.معرفی بهترین منابع کنکور


 ساعات مطالعه خود را یادداشت کنید چرا که 

معرفی بهترین منابع کنکور 98 :  نکته ی بعد که باز لازم  میبینم که خدمت شما عرض کنم اینه که سعی کنید ساعات مطالعاتتون رو حتما یادداشت کنید و اینو میتونید از طریق تماس با مشاوران مرکز مشاور گروپ در جریان بگذارید . مشاوران ما آماده پاسخگویی هستند و مشکلات و معایب شما رو بهتون میگن  .

 نکته ی بعد اینکه اون روزایی که مدرسه نمیرید عرض کردم تا 10 ساعت مطالعه کنید اما فارغ التحصیلای عزیز ما میتونن ساعت مطالعشون بین تقریبا کمتر از 4 ساعت نشه و بیشتر از 8 ساعت فعلا نشه زمانیکه لازم باشه ساعت مطالعتون شما افزایش بدید خودم انشاالله توی مقالات بعدی حتما بهتون اطلاع میدم.معرفی بهترین منابع کنکور 

روش برنامه ریزی و معرفی منابع کنکور 98

 معرفی بهترین منابع کنکور 98 : نکته ی بعد اینکه برنامه ریزی مشاور گروپ کنکور 98 فاز پاییز از صفر شروع شده یعنی همه ی دانش آموزان با هر سطح علمی میتونن ازش استفاده کنن این برنامه ریزی شامل کل دروس پایه و
پیش دانشگاهی میشه و تا قبل از عید ادامه داره تا تقریبا دی ماه که دی ماه حالا هم باید برنامه ی ویژه امتحانات میدیم و تا بهمن میشه گفت ادامه داره حالا فاز پاییزش هم هست و برنامه ریزی خیلی خوبیه شامل مطالعه و مرور هست یعنی اگر با برنامه ریزی ما پیش برید شما به کرات برنامه ریزی رو مرور کنید و این خودش باعث تثبیت مطالب میشه.

نکته ی بعد که لازم هست بگم اینکه در برنامه ریزی مشاور گروپ 98 حتما این نکته رو رعایت کنید ؛ این برنامه ای که هر جلسه هر درسی که میخونید همون موقع 20%-30% تست بزنید یعنی ربع ساعت-20 دقیقه اختصاص بدید به تست . میگن همون موقع که درس خوندید همون موقع هم تست بزنید چرا که اینکار باعث تثبیت مطالب مطالعه شده میشه اما خیلی از مشاورا بر این باورند میگن شما 24 ساعت بعد 48 ساعت بعد یا حالا توی جلسات آینده شما برید تست بزنید چرا که 


بهترین منابع فیزیک دهم برای کنکور 98

برای فیزیک دهم کتاب های خیلی خوبی منتشر شده که هم از نظر درسنامه و هم از نظر تست ها می تونن یک منبع خیلی خوب هم برای سال دهم شما و هم برای سال کنکور شما باشند.
طبق معمول در درس فیزیک کتاب فیزیک دهم میکرو طبقه بندی گاج از همه نظر بهترینه و میتونه انتخاب اول باشه. همچنین کتاب فیزیک دهم نشر الگو و کتاب فیزیک دهم خیلی سبز هم رتبه های دوم و سوم بهترین کتاب فیزیک دهم رو به خودشون اختصاص میدن

 

یک کتاب جامع و کامل ریاضی تجربی برای هر سه سال دهم ، یازدهم و دوازدهم:

همچنین میخوایم یک کتاب تازه تالیف خیلی خوب رو بهتون معرفی کنیم :
یکی از بهترین منابع موجود در بازار در درس ریاضی، ریاضیات جامع تجربی با طعم گلابی تالیف مهندس حسین کاویانی می باشد. چرا که هر آنچه یک دانش آموزبرای پیشرفت در یک درس نیاز دارد را شامل می شود.این کتاب از دو لحاظ جامع می باشد.
1مباحث سال های دهم ، یازدهم ، دوازدهم را به صورت جامع در خود جای داده است. 2- از طرف دیگر از آنجا که یک دانش آموز برای یک درس اختصاصی نیاز به یک کتاب آموزش و یک کتاب تست و یک کتاب مرور و جمع بندی دارد ? این کتاب هر سه مورد اشاره شده را با هم و به صورت درسنامه ها و تست های آموزشی به همراه خلاصه نکات و آزمون های جامع برای هر فصل دارد که به معنای واقعی جامع است.
کیفیت بالای سوالات ، طبقه بندی مناسب، درسنامه های کامل ، بیانی جذاب و شیرین ، پوشش تمام فعالیت ها و تمرین های کتاب درسی در قالب یک آزمون ، پوشش سوالات کنکورهای 40 سال گذشته در قالب یک آزمون از ویژگی های مهم این کتاب هستند.
علاوه بر تمام موارد فوق ارایه اپلیکیشن رفع اشکال برای اولین بار است که در آن فیلم حل تمام سوالات آموزشی به صورت رایگان قرار گرفته و آن را به یک کتاب چند رسانه ای تبدیل کرده است.
در ادامه برای همراهان محترم وبسایت دیجی کنکور یک فصل از کتاب ریاضیات جامع تجربی را به صورت رایگان جهت دانلود قرار داده ایم . امیدواریم همیشه آگاهانه انتخاب کنید 

بهترین منابع زیست یازدهم برای کنکور 98 ( بهترین منابع کنکور 98 تجربی )

برای زیست شناسی یازدهم هم باز هم زیست یازدهم خیلی سبز و نشر الگو بهترین ها هستند. این دو کتاب از درسنامه های جامع همراه با تست های بسیار خوبی برخوردار هستند.
همچنین به عنوان یک پیشنهاد دیگر برای بهترین کتاب زیست یازدهم باید کتاب میکرو طبقه بندی گاج را برای زیست یازدهم معرفی کنیم. شیوه طبقه بندی تست ها و پاسخنامه تشریحی این کتاب بسیار مطلوب است پس میشه اینطوری هم گفت که این کتاب تقریبا جزوه بهترین منابع کنکور 98 تجربی تو درس زیست است.