سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید کتاب ملت عشق

با سلام خدمت همراهان همیشگی مجله اینترنتی  امروز بخ بررسی و تحلیل اختصاصی یکی دیگر از کتاب های معروف و مشهور میپردازیم رمان ملت عشق 

کتاب ملت عشق

کتاب ملت عشق یکی از کتاب های پرفروش در سال 2019 است که از همه رمان ها پرفروش تر بوده است این کتاب هنوز هم فروش زیادی دارد امکان ندارد که اهل کتاب و کتابخوانی باشد امام اسم کتاب ملت عشق را نشیده باشید و این کتاب را نخوانده باشید رمان عاشقانه ای که به وسیله ی نویسنده شمس تبریزی است جهان و قانون عشق است که 40 قانون عشق را از زبان شمس تبریزی بیان می کند که این کتاب در ترکیه توسط این نویسنده بزرگ نوشته شده است نویسنده ی فرانسوی ( الیف شافاک) در سال 2010 به دو زبان ترکی و انگلیسی به ترجمه شده است که اثری برگرفته شده از شمس تبریزی و مولانا است .

کتاب ملت عشق در اصل زندگی شمس تبریزی است که در اواخر عمر چشم های خود را می بندد و قدم به سوی کسی برمی دارد که بنواند علم و دانشش را به او انتقال دهد و درواقع عشق رومی به شمس و نفرت مردم به او را نشان می دهد . این کتاب را هر کسی می خواند از تاثیر فوق العاده ی شمس تبریزی و  همچنین اعتقاد قوی اش تاثیر می پذیرد و باسادگی کلام حرف هایش را بیان می کند . این باعث تاثیرپذیری فوق العاده ای در فرد ایجاد کند .

 

این کتاب دارای 4 فصل است که عبارت است از:

1.خاک

2.آب

3.باد

4.آتش

5.خلاء

هر فصل به صورت خاص و  مخصوص نوشته شده است و بیان کننده ی موضوعی خاص است . این 5 عناصر که عنصرهای اصلی طبیعت نیز هستند . برای پرداخت به درون شخصیت ها می تواند موثر و مفید باشد هر کدام از این فصل ها به گونه ای خاص به هم متصل می شوند  و گویی مانند زنجیره ای هستند .

 

بهترین ترجمه از کتاب ملت عشق

 

بهترین نوع ترجمه از کتاب به وسیله ی ارسلان فصیحی است که به چاپ رسیده و شناخته شده است که این ترجمه نام پرفروش ترین را گرفته است . انتشارات این کتاب متعلق به انتشارات ققنوس است .